În cazul în care ați primit coletul dar nu sunteți mulțumit/ă de produs ne puteți contacta prin mail la adresa urmatoare ramadacarpet@gmail.com pentru a stabili un acord de retur.

In cazul in care solicitati sa trimitem noi curierul, pentru a va ridica coletul veti avea de achitat o taxa de 50  lei care se va scadea din valoarea produsului iar pentru coletele cu km externi veti achita o taxa de 100 lei.

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Returnarea produselor in conditiile Ordonantei de Urgenta este valabila numai pentru clientii persoane fizice.

Pașii următori după solicitarea de retur sunt:

  • Scrieți pe o foaie codul IBAN și numele titularului contului, preferabil pe o copie a facturii si o introduceti in interiorul coletului. Asigurațivă că informațiile introduse sunt corecte.
  • Faceți poză, dovadă, produsului înainte de a preda coletul curierului pentru a evita eventuale situatii de deteriorare a produsului în timpul transportului
  • Trimiteți coletul prin orice firmă de curierat doriți, o să trebuiască sa achitați taxa de transport dacă în urma solicitării nu s-au stabilit clauze legate de taxele aferente transportului, la adresa jud. Sălaj mun. Zalău – B-dul MihaiVitezul 63 !! Atentie !! în cazul în care sunați la compania de curierat și aceștia vă redirecționează către noi trebuie să le specificați faptul că ați luat deja legătura cu noi și s-a facut solicitarea de retur și aveți nevoie de un curier care să vină să ridice coletul.
  • După ce coletul ajunge la noi în depozit, în termen de 14 zile lucrătoare va fii inspectat pentru a ne asigura de integritatea produsului, dacă produsul este deteriorat se va achita o sumă aferentă in funcție de neregulile găsite, urmele de probă sau distrugerile cauzate în timpul transportului.
  • Termenul în care banii ajung la dumneavoastră depinde de banca la care este  aveți contul bancar, în principiu poate dura până la 24 ore lucrătoare
  • !Atenție! În cazul comenzilor cu taxă de transport se achită doar contravaloarea produsului comandat!

Coletele trimise fără cerere de retur în prealabil, fără a ne contacta, sau coletele care vin cu ramburs si/sau plata transportului la noi vor fi automat refuzate. Retururile se vor achita doar prin transfer bancar dacă acestea îndeplinesc cerințele specificate anterior.

Politica de retur în cazul persoanelor juridice

Covorulcaseitale.ro  accepta returnarea produselor și în cazul comenzilor efectuate de persoane juridice în urmatoarele condiții:

  • Cererea de returnare să fie făcută (prin e-mail sau formular de contact) în maxim 3 zile de la data primirii produselor
  • Produsele să fie returnate în maxim 3 zile lucrătoare de la data confirmării cererii de retur
  • Produsele să fie sigilate sau nefolosite (in cazul in cazul in care produsele nu sunt prevazute cu un sigiliu acestea trebuie să fie în starea în care au fost la recepție)
  • Valoarea totală a produselor din comandă să fie mai mare de 500 lei
  • Costurile de transport și administrative sunt suportate în întregime de către client (acestea vor fi comunicate în același timp cu confirmarea primirii cererii de retur)
  • Dacă una sau mai multe dintre condițiile de mai sus nu sunt respectate, returnarea se poate realiza pe baza unui acord stabilit între părți, penalitățile se aplica la fel ca și în cazul persoanelor fizice

Coletele trimise fără cerere de retur în prealabil, fără a ne contacta, sau coletele care vin cu ramburs si/sau plata transportului la noi vor fi automat refuzate. Retururile se vor achita doar prin transfer bancar dacă acestea îndeplinesc cerințele specificate anterior